- Новини
- Про кафедру
- Спеціальності
- Абітурієнту
- Студенту
- Спеціальність 122 Комп'ютерні науки
- Спеціальність 124 Системний аналіз
- Спеціальність 126 Інформаційні системи та технології
- Дисципліни
- Графіки освітнього процесу на 2022-2023
- Розклад
- Нормативні документи
- Електронне навчання
- Практики
- Методичне забезпечення
- Курсове проєктування
- Дипломне проєктування
- Бакалаври
- Етапи дипломного проєктування бакалаврів
- 126 Інформаційні системи та технології
- Виконання кваліфікаційних робіт бакалаврів за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Методичні вказівки до виконання кваліфікаційних робіт бакалаврів за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Наказ про затвердження тем кваліфікаційних робіт, керівників та консультантів за спеціальністю 126 Інформаційні системи та технології
- Магістри
- Бакалаври
- Звіти про опитування студентів
- Розклад дзвінків
- Бланки для студентів
- 2020 осінь
- 2021 весна
- Аспіранту
- Відділ аспірантури
- Аспіранти
- Дисципліни
- Графік освітнього процесу
- Розклад
- Нормативні документи
- Звіти про опитування
- Бланки для аспірантів
- Розклад дзвінків
- Завершили навчання (Випускники)
- Наукова діяльність
- Міжнародна діяльність
ОПП "Інформаційні системи та технології", другий (магістерський) рівень вищої освіти, спеціальність 126 "Інформаційні системи та технології" 2022
Обов’язкові компоненти загальної підготовки
Іноземна мова фахового спрямування | Силабус |
Етика професійної діяльності та основи педагогіки | Силабус |
Інформаційні системи паралельної та розподіленої обробки даних | Силабус |
Грід-системи та технології хмарних обчислень | Силабус |
Моделі та методи забезпечення якості інформаційних управляючих систем | Силабус |
Моделі, технології проєктування та управління інформаційних систем | Силабус |
Моделювання та оптимізація в інформаційних управляючих системах | Силабус |
Сервіс-орієнтовані інформаційні системи | Силабус |
Технології розробки захищеного програмного забезпечення | Силабус |
Цифровий маркетинг | Силабус |