Пам'ятаєте, нещодавно ми розповідали вам про те, як навчаються наші іноземці? І згадували, що наш перший курс вже також не відстає.
Так ось.
Наша Iryna Strutynska також впроваджує концепцію learning by doing.
Наприклад, кілька тижнів тому, вивчаючи чергову тему із курсу "Інтернет-маркетингу", першокурсники візуалізовували своє бачення пошукового бота (такого, як використовує Google).
Бачите, скільки креативу? У когось дракони, у когось - комахи, андроїди, нейромережі. І кожна відповідь по-своєму правильна. У кожного своя ідея і купа аргументів, щоб довести свою правоту.
Iryna Strutynska не змогла вибрати, хто ж переміг, тому ми запустили голосування у Instagrami. І його результати вже відомі - перший курс скоро дізнається, чия візуалізація стала найбільш влучною.
А ви як думаєте - кому віддали перемогу, а?